Na śląskich drogach i torowiskach pojawiły się pojazdy oklejone hasłami zachęcającymi do naboru do dobrowolnej zasadniczej służby wojskowej. Kampania, oparta też m.in. o rekruterów wewnątrz pojazdów, ma potrwać do 30 listopada.
Jak wynika z informacji Centralnego Wojskowego Centrum Rekrutacji w mediach społecznościowych, porozumienie o wsparciu kampanii rekrutacyjnej do Wojska Polskiego zawarli szef ośrodka zamiejscowego WCR w Katowicach płk Marek Majocha, dyrektor Zarządu Transportu Metropolitalnego Barbara Gutowska, prezes Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Katowicach Roman Urbańczyk i prezes Tramwajów Śląskich Bolesław Knapik.
Zgodnie z informacją WCR, w autobusach katowickiego PKM i tramwajach TŚ, oznakowanych grafiką promującą służbę wojskową, będzie można spotkać rekruterów z Centrum, którzy będą udzielali informacji nt. służby w Wojsku Polskim. Harmonogram ich działań ma zostać opublikowany.