"Wyborcza" dotarła do pisma, w którym odpowiedzialny za kampanię billboardową Ośrodek Kultury Leśnej Lasów Państwowych w Gołuchowie prosi leśników, by wyznaczyli miejsca na ich montaż. Wiemy też, ile ośrodek LP wyda na tę kampanię promocyjną.
Nie było łatwo znaleźć odpowiednie dokumenty, ale pomogli nasi informatorzy. Co ciekawe, tych papierów nie ma na Platformie Zakupowej samego Ośrodka Kultury Leśnej (OKL) w Gołuchowie.
Jak dowiadujemy się z nich, umowa pomiędzy OKL a spółką Zakład Budowlano-Drogowy Bieszczady Sp. z o.o., która siedzibę ma w Ustrzykach Dolnych na Podkarpaciu (o tym podmiocie za moment napiszemy więcej) została zawarta 11 kwietnia, a więc około trzech tygodni po ogłoszeniu zamówienia.
Ponad 17,6 tys. zł za leśny billboard